דלג לתוכן המרכזי
סרטוניםדף הבית

בניית מודלים (דגמים) לתעשייה

בניית מודלים מתאימה לכולם, לכל ארגון או חברה, קטנים כגדולים כחלק מתהליך התפתחות ייצור המוצרים. היכולת לקבל מוצר ללא צורך בשימוש בכלים ידניים בכל גיאומטריה רצויה וזאת מבלי להתחשב במגבלות הייצור, מביאה לחסכון רב בזמן ובכסף. מטרת המודל היא להעניק למתבונן בו את התחושה, כי מה שנגלה לנגד עיניו הוא הדבר האמיתי. 

המעבר מהתכנון הווירטואלי בעזרת המחשב, לעולם הפיזי והריאלי, מסייע להמשך פיתוח המוצר ושיפורו בכל שלבי הפיתוח. בניית המודלים מאפשרת לחברות להגיע בצורה מושכלת ונבונה לשלב קבלת החלטות אסטרטגיות עסקיות חכמות. 

בניית מודלים / דגמים לתעשייה משרתת מגוון רב של פלחי שוק בתעשיה הישראלית, בין היתר מעצבים תעשייתיים הנעזרים במודלים להמחשה, מפתחים בתעשייה הביטחונית-צבאית, מעצבי צעצועים, מערכי שיווק בתעשייה הרפואית, תעשיית הקוסמטיקה, תערוכות וכנסים, תצוגות למוזיאונים ועוד.

בניית דגמים ומודלים לתעשייה

לאורך כל שנות פעילותה, עוסקת חברת דגמי הגליל בכל ההיבטים של בניית מודלים, משלב הקונספט הראשוני והשרטוט, עד לליטוש וביצוע התאמות סופיות למוצר מוגמר.

הצוות המקצועי המיומן של דגמי הגליל וכן מיכון מהמתקדמים בעולם, אמונים על בניית דגמים איכותיים בהתאמה מושלמת לדרישות הלקוח המזמין. בנוסף, קיים חיסיון מלא מול הלקוחות ודגש על שמירת פרטיותם וקניינם הרוחני.


השלבים והטכנולוגיות לבניית דגם / מודל 


המרת שרטוטים לקבצי תיב"מ

לעיתים, פרויקט של בניית מודל מתחיל משרטוט דו-מימדי שמתקבל מהלקוח. שרטוט כזה אינו מספק די מידע להזנה במכונות המבצעות. המהנדסים של דגמי הגליל יודעים להמיר שרטוטים דו-ממדיים ולעבד אותם כך שיתקבל קובץ תלת מימדי שאת נתוניו ניתן להזין למכונות ולהתחיל בתהליך הייצור בפועל.

יכולת נוספת של מהנדסי החברה באה לידי ביטוי בהמרה של צילום, תמונה או רישום לקבלת קובץ תלת מימד.

בניית מודלים בעיבוד שבבי

עיבוד שבבי הוא שיטת ייצור מועדפת בפרויקטים של בניית מודלים, בפרט במודלים בגדלים בינוניים-גדולים. בשיטה זו מוכנס למכונה חומר גלם שמחסירים ממנו חומר עד לקבלת הצורה המבוקשת. 

במפעל דגמי הגליל קיימות שתי מכונות עיבוד שבבי (טכנולוגיית CNC), בעלות שלושה וארבעה צירים. המוצרים המתקבלים הם בעלי רמת דיוק גבוהה ביותר.

ניתן להשתמש בכל סוג חומר לצורך בניית דגם בשיטה זו: עץ, פליז, אלומיניום, MDF, פוליאוריטן ועוד. למידע נוסף על עיבוד שבבי (CNC) >>

בניית דגמים מורכבים

חברת דגמי הגליל מתמחה בכל ההיבטים של בניית דגמים מורכבים לתעשייה, בין היתר מודלים של כלי תחבורה ויאכטות ללקוחות מסחריים. בניית דגם כזה כוללת שעות רבות של תכנון מחשב ועבודה ידנית קפדנית בהתאמות, ליטושים עדינים, צבע והדבקות.

לדגמי הגליל תיק עבודות נרחב, מחלקו ניתן להתרשם כאן >>

בניית מודל - יאכטה

זמינות ומשלוח

משרדי החברה ומפעל דגמי הגליל ממוקמים במצפה מכמנים שבגוש שגב. מדי יום יוצאים ממפעלינו משלוחים לכל חלקי הארץ כך שההזמנות מגיעות ליעדן במועד שנקבע ובמצבן המקורי. 

יש לכם שאלה? התקשרו אלינו ל: 04-9886171 או כתבו לנו דרך הטופס כאן ונשמח לסייע.

צור קשר

אנא מלאו את שמכם המלא
הודעתך נשלחה בהצלחה

ייצור ועיצוב מודלים ומוצרים רפואיים: מהפכה בעולם הרפואה

ניתן כיום לייצר מוצרים רפואיים והעתקים מושלמים של איברים פנימיים, שלוקחים את עולם הרפואה שלושה צעדים קדימה קרא עוד

חומרים לבניית מודלים

קיים מגוון רחב של חומרים העומדים לרשותם של בוני המודלים, אלה נבחרים על פי תכונותיהם הפיזיקליות, צרכי ההדגמה הספציפיים וכן נוחות ועלות הביצוע. קרא עוד

פיתוח מוצר חדש - 3 השלבים הנכונים לתכנון, עיצוב ובניית מוצר

יש לכם רעיון למוצר? לפני שאתם ניגשים למלאכת התכנון ועיצוב המוצר, כדאי שתכירו את השלבים השונים בתהליך עליהם כדאי לשים דגש. קרא עוד
 
איתכם גם בווצאפ צרו קשר צרו קשר