מפת האתר

השלבים לתכנון, עיצוב ופיתוח מוצר חדש בצורה נכונה

תכנון, עיצוב ופיתוח מוצר הינו תחום הדורש ידע וניסיון רבים. לפני שיוצאים לייצור המוני של מוצר, הרעיון עובר מספר שלבים הכוללים אפיון, תכנון מקיף ובניית אב טיפוס. רק הקפדה מושלמת על כל שלבי התכנון יכולה להביא להשגת מטרותיו של היזם.

מוצר חדש מתחיל מרעיון שעולה כשמזהים דרישה חדשה מלקוחות או יצירת נישה חדשה לגמרי עוד לפני שהצורך זוהה. לפעמים כל מה שאנו מבקשים לעשות זה שינוי קל במוצר קיים, מעיין "טוויסט" שלדעתנו יביא להבדל משמעותי בתוצאה.  כך או אחרת, ייצור מוצר חדש הינו תהליך מורכב ועדין, ויש צורך לעבור אותו ביסודיות רבה בכדי להגיע לתוצאה שלה יחלנו.

תכנון ועיצוב מוצר חדש מתבצע משלב הרעיון, דרך בנייה של אב טיפוס אחד או יותר ועד מוצר מוגמר. בתכנון מוצרים כדאי לקחת בחשבון את כל ההיבטים השונים הנדרשים לבניית מוצר חדש ומצליח -  זה כולל מחירים, רגולציה, שימושיות, מצב השוק, עניין קהל היעד ועוד.


השלבים לתכנון ועיצוב מוצר חדש:

 

מכינים סקיצה ראשונית

לפני שאנו עושים צעד ראשון לקראת פיתוח וייצור מוצר חדש, עלינו לעשות שיעורי בית. זאת אומרת, קביעת אפיון הצרכים והתכונות במוצר החדש שלנו. בשלב זה נקבע את תכונותיו הפיזיות של המוצר כמו משקלו, צורתו, מראה חיצוני וכן מדיניות מחירים. זאת נעשה תוך בחינת הרצונות והצרכים בקרב קהל היעד, מצב המתחרים וכן הפטנטים בתחום.


תכנון ועיצוב מוצר על פי צרכים

עם כיוון ברור ביד, זה הזמן להיכנס לעובי הקורה ולאפיין את המוצר באופן מדוקדק. ראשית, נכין תכניות מפורטות הכוללות שרטוטים ומאפיינים שונים. עם תכניות מפורטות ביד, רצוי בשלב זה לקבוע פטנטים שיגנו על המוצר.

זהו גם זמן טוב לחשוב על גרסאות שונות של המוצר עצמו והתאמתן לקהלים שונים. בנוסף, יש לבחון אלמנטים נוספים הקשורים למוצר כמו מארז וכן תוספות שונות. כמו כן, זהו גם הזמן לקבוע אסטרטגיה שיווקית כגון ,דרכי הפצה ופרסום ולהתאים את המוצר לאסטרטגיה זו. פה נכנס מכלול שלם של אלמנטים שיווקיים הכוללים הגברת נוכחות המוצר ברשת, כגון קידום דף פייסבוק של המוצר, קידום אתר/דף אינטרנט ייעודי וכו', יצירת חנות וירטואלית ו/או פיזית, מציאת סוכנים שיפיצו את המוצר ועוד.


בונים אב טיפוס

לאחר שאספנו מספיק מידע ותובנות על המוצר שבדעתנו ליצר, עלינו לבנות אב טיפוס. תודות לטכנולוגיות חדשות של הדפסה בתלת מימד, בניית אב טיפוס הפכה לנגישה הרבה יותר בשנים האחרונות. ראשית, מכינים תכנית הדמיה בתלת מימד בתוכנת תיב"ם המתרגמת ישירות לבניית אב טיפוס. את אב הטיפוס נבנה בדרך כלל ב CNC  או בהדפסת תלת מימד. כמו כן, ניתן ליצור אב טיפוס גם מיציקות סיליקון, עבודת ידיים וכו'. כל אב טיפוס ייצג רובד אחר של המוצר המיועד, לרבות אלקטרוניקה, מכניקה, צורה חיצונית, חווית משתמש ועוד.

עם אב טיפוס מוכן בידיים זה הזמן לבחון אותו ולעשות את כל השיפורים הנדרשים, גם אם זה אומר בנייה מחודשת מספר פעמים.


יוצאים לדרך!

עם כל התוכניות ביד, אב טיפוס שאפשר למשש ועם כל הסקרים והבדיקות המשפטיות, זה הזמן לצאת ולמצוא משקיעים. הם ישאלו שאלות קשות וירדו לפרטים הקטנים. כשיש לכם את כל התשובות בידיים, הרבה יותר קל לשכנע. 

יש לכם שאלה? התקשרו אלינו ל: 04-9886171 או כתבו לנו דרך הטופס כאן ונשמח לסייע בהקדם האפשרי.

שלושת הדיברות לפיתוח פטנטים – מדמיון למציאות ייצור מודלים רפואיים – מהפכה בעולם הרפואה אילו חומרים משמשים להדפסת תלת מימד? פרספקס – תכונות, שימושים והעדיפות לחיתוך בלייזר השלבים לתכנון, עיצוב ופיתוח מוצר חדש בצורה נכונה חומרים לבניית מודלים פרויקטים מובילים בהדפסה תלת מימדית בעולם הרפואה אילו תעשיות משתמשות בחיתוך בלייזר? תכנון וייצור באמצעות מחשב (תיב"מ) לבניית מודלים ודגמים לתעשייה תהליך הפיתוח של אב טיפוס - שאלות תשובות מדוע כדאי לבנות מודל? חיתוך באמצעות לייזר - מהן האפשרויות העומדות בפנינו? חיתוך בלייזר לתעשייה - עולם של אפשרויות הדפסה תלת מימדית ושימושיה ייצור דגמים לתעשייה דגמים - שיטות בנייה ושימושים חשיבותו של החיתוך בלייזר יצירת אב טיפוס וסוגיו השונים חשיבותה של בדיקת אב טיפוס בקבוצת מיקוד בניית דגם לתערוכות מהו אבטיפוס ומהן השיטות לבנייתו? מהו חיתוך בלייזר ומהם יתרונותיו? חיתוך בלייזר - פריצת דרך טכנולוגית
צור קשר
שם:
אנא מלאו את שמכם המלא
תוכן הפנייה:
טלפון:
כתובת דוא"ל:
הודעתך נשלחה בהצלחה