דלג לתוכן המרכזי
סרטוניםדף הבית

חשיבותה של בדיקת אב טיפוס בקבוצת מיקוד

אב טיפוס הינו הדגם הראשוני של המוצר, אשר לרוב משתמשים בו כדי לקבל תובנות על המוצר לפני שמתחילים לייצר אותו, בשלב שפתרון "באגים" עדיין פשוט וזול (לאחר שמתחילים לייצר מוצר בכמויות גדולות, פתרון תקלות הוא מסובך ויקר מאוד).
 להרחבה אודות אבטיפוס >>

אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל חוות דעת אובייקטיבית ובונה היא על ידי שימוש בקבוצות מיקוד. לאחר שקבוצת המיקוד חווה את השימוש במוצר במשך זמן מסויים, הפרטים והקבוצה באופן כללי יכולים לתת לחברה הצעות ורעיונות כיצד לשפר או לתקן  את המוצר הקיים.

מהי קבוצת מיקוד של לקוחות?

 קבוצת מיקוד של לקוחות מורכבת מאנשים בטווח הגילאים ובמאפיינים שלהם המוצר שלנו מיועד. כך למשל קבוצת המיקוד יכולה להיות של נערים ונערות, סטודנטים או אנשים בני 50 פלוס. קבוצת המיקוד תבחן את המוצר ואת האבטיפוס שלו כך בכדי לאמוד את איכותו. כאשר מוצר נמצא בשלב האבטיפוס, שימוש בקבוצת מיקוד הינה דרך יעילה לבחון את מידת הצלחתו העתידית.

איך קבוצת המיקוד יכולה לסייע לנו לשפר את הביצועים של המוצר?

כאשר חברה מייצרת מוצר מסוים, היא עושה זאת תוך התחשבות בדעת הקהל הרווחת שהתגלתה באמצעות מחקרי שוק שביצעה בטרם עת. למרות שבמקרים רבים מחקרי השוק מניבים פירות, לא תמיד ניתן לקלוע בדיוק לדרישת הצרכן רק באמצעותם. כאשר חברה מאפשרת לקבוצת מיקוד לחוות שימוש באבטיפוס של המוצר, היא למעשה מבצעת בדיקה בתנאי שטח אמיתיים, בקרב האנשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים ולכן ההצעות לשיפור שקבוצת המיקוד תספק לחברה, עשויות לתרום להצלחתו העתידית של המוצר. 

האם חשוב לבדוק כל אב טיפוס של כל מוצר עם קבוצת מיקוד?

מומלץ לבדוק כל מוצר עם קבוצת מיקוד בטרם יציאתו לשוק משום שזו דרך יעילה שבה חברה יכולה לגלות האם המוצר עונה על דרישותיו של קהל היעד. יתרה מכך, באמצעות השימוש בקבוצת מיקוד יכולה החברה לדעת באיזה קהל יעד היא צריכה לבחור, לדוגמה, ייתכן וקהל היעד אליו כיוונה החברה בתחילה היה בטווח גילאים מבוגר, אך ראתה בקבוצת המיקוד שדווקא הקהל בטווח הגילאים הצעיר אהב יותר את האבטיפוס שסיפקה. בהתאם לכך, כאשר יתקבל המוצר המוגמר, תוכל החברה לבחור באסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר עבורה.

ייתכן ויעניין אתכם גם:

השלבים לתכנון, עיצוב ופיתוח מוצר חדש בצורה נכונה >>

 

 

הדפסות תלת מימד כמנוע החדש של תעשיית התעופה בניית מודל תלת מימד – איך עושים את זה? הדפסה תלת מימדית בעולם הסטארטאפים: מהפכה טכנולוגית המשנה את כללי המשחק חיתוך עץ בלייזר: יתרונות ושימושים מתאימים פיתוח פטנטים: 3 דגשים חשובים פיתוח מוצר רפואי - לא רק רגולציה פיתוח מוצר חדש - 3 השלבים הנכונים לתכנון, עיצוב ובניית מוצר פיתוח, תכנון וייצור מוצרי פלסטיק: כל מה שרציתם לדעת הדפסות תלת מימד לתעשייה הביטחונית זיווד אלקטרוני - תכנון וייצור מעטפת זיווד מתקדמת עיבוד שבבי ממוחשב אילו חומרים משמשים להדפסת תלת מימד קשיח וגמיש? פרספקס – תכונות, שימושים והעדיפות לחיתוך בלייזר ייצור ועיצוב מודלים ומוצרים רפואיים: מהפכה בעולם הרפואה חומרים לבניית מודלים פרויקטים מובילים בהדפסה תלת מימדית בעולם הרפואה תיב"מ - תכנון וייצור באמצעות מחשב לבניית מודלים (דגמים) לתעשייה תהליך הפיתוח של אב טיפוס - שאלות תשובות מדוע כדאי לבנות מודל? חיתוך תעשייתי בלייזר - עולם של אפשרויות ייצור דגמים לתעשייה דגמים - שיטות בנייה ושימושים יצירת אב טיפוס וסוגיו השונים חשיבותה של בדיקת אב טיפוס בקבוצת מיקוד בניית דגם לתערוכות וכנסים מהם יתרונותיו של חיתוך בלייזר?

צור קשר

אנא מלאו את שמכם המלא
הודעתך נשלחה בהצלחה
 
איתכם גם בווצאפ צרו קשר צרו קשר